A működéshez és a hirdetések testre szabásához cookie-kat használunk. Az "OK" gombbal elfogadhatod, az "Elutasítom" gombbal letilthatod a cookie kezelést. A fogaskerékre kattintva bármikor megváltoztathatod a döntésedet. Adatkezelési nyilatkozat
OK

Szállítás és fizetés

Szállítási módok és költségek

Szállítási módkosárérték: 3000 Ft alatt 3000 Ft-tól 6000 Ft-ig 6000 Ft-tól 10000 Ft-ig 10000 Ft-tól 15000 Ft-ig 15000 Ft felett
Átvétel, 1116 Fehérvári út 133. 749 Ft 0 Ft 0 Ft 0 Ft -200 Ft
Futáros házhoz szállítás
(Sprinter)
2 299 Ft 1 899 Ft 1 749 Ft 1 599 Ft 0 Ft
Packeta (Csomagküldő.hu) átvétel 2 099 Ft 1 699 Ft 1 549 Ft 1 399 Ft 0 Ft
MPL futáros házhoz szállítás 2 299 Ft 1 899 Ft 1 749 Ft 1 599 Ft 0 Ft
Pick Pack Pontos átvétel 1 999 Ft 1 299 Ft 1 149 Ft 999 Ft 0 Ft
FoxPost automata 1 949 Ft 1 349 Ft 1 199 Ft 1 049 Ft 0 Ft
MPL automata 1 999 Ft 1 299 Ft 1 149 Ft 999 Ft 0 Ft
Posta, MPL MOL, COOP 1 999 Ft 1 299 Ft 1 149 Ft 999 Ft 0 Ft

Jelenleg csak Magyarországra szállítunk. A szállítási határidők a következők:

Szállítási / átvételi mód Szállítási idő*

Személyes átvétel, Fehérvári út 133.

0-3 munkanap
Futáros házhoz szállítás (Sprinter) 1-4 munkanap
Futáros házhoz szállítás (MPL) 1-5 munkanap
Pick Pack Pont-os átvétel 1-5 munkanap
FoxPost automata 1-4 munkanap
MPL automata 1-5 munkanap
Postán maradó 1-5 munkanap
MPL Coop/MOL postapont 1-5 munkanap
Packeta átvevőpont

általában 1-6 munkanap, de nem időgarantált

A legolcsóbb szállítási mód a személyes átvétel a székhelyünkön (1116 Budapest, Fehérvári út 133.).
A leggyorsabb szállítási mód a futár+utánvét, vagy a futár+azonnali előre utalás, vagy a személyes átvétel+előre utalás. 

Fizetési módok

A fizetési módok a következő táblázat szerint vehetők igénybe: 

Szállítási módfizetési mód Kész- pénz PayPal előre utalás bankártyás fizetés az interneten
+Google Pay*
Revolut bankkártyás utánvét
Átvétel, 1116 Fehérvári út 133. nem igen igen igen igen nem
Futáros házhoz szállítás
(Sprinter)
igen igen igen igen igen általában
Packeta igen igen igen igen igen általában
MPL futáros házhoz szállítás igen igen nem igen igen általában
Pick Pack Pontos átvétel igen igen igen igen igen általában
FoxPost automata nem igen igen igen igen igen
MPL posta, automata, MOL, COOP igen igen nem igen igen általában

Ebben a webáruházban a következő módon fizethetsz:

  • utánvéttel: ezt akkor érdemes választani, ha a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni. Az utánvétet készpénzzel vagy bankkártyával lehet rendezni a szállítástól függően, lásd a fenti táblázatot.
  • bankkártyával az interneten: ebben az esetben az OTP felületén keresztül intézhető biztonságosan a bankkártyás fizetés. A bankkártyád adatai nem kerülnek a birtokunkba. Szinte minden hazai és külföldön kibocsátott hitelkártyát és bankkártyát elfogadunk, és nem kell OTP ügyfélnek sem lenni hozzá. Nem lehet viszont OTP SZÉP kártyával, OTP Cafeteria kártyával és a Erzsébet utalvány plusz kártyával fizetni.
  • Google Pay: OTP Simple-ön keresztül lehetséges.
  • előre utalással: a rendelés értékét rendezheted a bankszámládról indított utalással is. Az utaláshoz szükséges információkat a rendelést visszaigazoló emailben találod majd. 
  • PayPal: a megrendelés leadása után fizethetsz a népszerű PayPal segítségével is. A webáruház majd átirányít a PayPal felületére, ha ezt a fizetési módot választod.
  • Revolut: A Revolutos fizetés webáruházunkban arra szolgál, hogy a rendelés ellenértékét a Revolut számlán található HUF egyenlegből lehessen rendezni. 
    • a fizetés menete​
      1. Nyisd meg ezt a linket azon a mobiltelefonon, ahol a Revolut alkalmazás telepítve van: https://revolut.me/scifimarket ! (Ezután automatikusan megnyílik a Revolut alkalmazás fizető képernyője)
      2. Állítsd HUF-ra a devizát, ha nem lenne HUF-ra állítva!
      3. Add meg
        • a rendelés végösszegét (a rendelés visszaigazoló e-mailből)
        • megjegyzésként a rendelés számát (szintén a visszaigazoló e-mailből)
      4. Küldd el a fizetést.
    • Fontos:
      • Kövesd a fenti lépéseket, mert nekünk üzleti Revolut fiókunk van, ami máshogy működik, mint amit magánemberek egymás közt megszoktak. Ezért csak a fenti módon tudsz nekünk biztosan fizetni (hidd el, végigpróbáltunk minden egyéb lehetőséget). Pl.: ha e-mailben kapunk egy fizetési linket, azt nem tudjuk feldolgozni.
      • Ha nem nyílik meg a Revolut alkalmazás (vagy nem ott van telepítve, ahol megnyitod a linket), akkor a böngészőben meg tudod adni az összeget és a megjegyzést. Utána válaszd a Revoluttal való fizetést, és a feljövő QR kódot olvasd be és kövesd azzal a telefonnal, ahol a Revolut alkalmazást telepítve van. Ez megnyitja az alkalmazást.
      • A csomagot csak akkor készítjük össze, ha a befizetés hiánytalanul megérkezett.
      • A befizetés tapasztalatunk szerint kb. 24 óra után érkezik meg hozzánk.
      • Nekünk HUF-ban fizess. Ha nincs elég HUF a Revolut egyenlegeden, a fizetés előtt váltsd át, ne nálunk jelentkezzen költségként a devizaváltás.
      • A Revolut egyenlegedből fizess, ne bankkártyával (utóbbit OTP Simple-ön keresztül intézheted nálunk, nem Revoluton). Egyelőre a Google/Apple pay fizetés működik.
Ha az előre fizetés sikertelen, mindig kérheted e-mailben vagy telefonon, hogy alakítsuk át a rendelést utánvétesre. 
A fizetési módokhoz kapcsolódó kedvezmények és díjak:
  • Előre utalásnál és Revolutos fizetésnél 50 forint engedményt adunk a végösszegből.
  • A online bankkártyás fizetés kedvezménye szintén 50 Ft
  • Ha a bankkártyás fizetés nem sikerül, a feljövő oldalról visszatérhetsz a pénztárba, hogy másik szállítási és fizetési módot válassz, vagy pl.: fizethetsz átutalással is a visszaigazoló levélben található adatok segítségével.
  • A PayPal-os fizetés költsége 0Ft.

Fontos, hogy előre fizetésnél (utalás, online bankkártya, PayPal, Revolut) csak akkor kezdjük meg a rendelés teljesítését, ha a banktól megkaptuk a fizetés visszaigazolását a teljes összegről, vagyis ennyivel később történik a rendelés teljesítése. Addig a csomag még személyesen sem vehető át.

Felhívjuk azonban a figyelmet, hogy az azonnali átutalás:

  • nem késlelteti a kiszolgálást,
  • nem szükséges hozzá személyes érintkezés
  • nem igényel a bankkártyás fizetésnél jellemző, kényelmetlen kettős azonosítást
  • akkor is működik, ha bankkártyás fizetés éppen nem

Kedvezmények

A webáruházban alkalmazott kedvezményeket itt gyűjtöttük össze.

Csomagolás

Csomagolási költséget nem számítunk fel.
Mindenképpen olyan csomagolást választunk, hogy a terméket megóvjuk a szállítás során fellépő gyakori sérülésektől. A csomagoláson kívülről látszhat a webshopunk neve.

Szállítással kapcsolatos részletes tudnivalók

1. Személyes átvétel a székhelyünkön

A megrendelt Árut személyesen is átveheted a 1116 Bp., Fehérvári út 133. alatt található székhelyünkön. A címen nincs kapucsengő, fel kell minket hívni telefonon a 70/565-14-22-es telefonszámon, és kivisszük a rendelést.

Szállítási határidő: a rendeléstől számítva 0-3 munkanap

Hogyan juthatsz a csomaghoz?

  • A megrendelés után azonnal a csomag még nem átvehető, csak akkor, amikor erről e-mailt küldünk. Az átvehetőségről kapott e-mail után 5 munkanapig vehető át a csomag.
  • Itt a csomagok hétfőtől péntekig munkanapokon 12:00-17:50 óra között vehetők át (az áthelyezett, vagy szombati munkanapok esetén külön nyitva tartás lehet érvényes). Lehetőség van ettől eltérő időpontban is az átvételre külön egyeztetett időpontban.  
  • Ha előre jelzik (a rendelés megjegyzésében, e-mailben, vagy telefonon), hogy sürgős, akkor lehetőség van arra, hogy a normál munkarendünktől eltérően, minél hamarabb készítsük el a csomagot, hogy az gyorsabban legyen átvehető.
  • Az átvehetőséghez szükség van a rendelés azonosítójára és a megrendelő nevére. 
  • Ha Te nem tudsz elmenni a csomagért, azt más is átveheti helyetted a címzett nevének és a rendelés azonosítójának ismeretében. Célszerű az átvevőnek továbbítani a vásárlást visszaigazoló e-mail-t.

Választható fizetési módok: előre fizetés átutalással, PayPal-lal, Revoluttal vagy interneten bankkártyával.

Megközelítés - Budapest, Fehérvári út 133. (A parkolás már fizetős a környéken.)

2. Házhoz szállítás futárral

Házhoz szállítás esetén a futár (ebben az esetben a Sprinter futárszolgálat futára) az általad megadott címre viszi el a csomagot.
Szállítási határidő: a rendeléstől számítva 1-3 munkanap, néha 4 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?
A futár a megadott címen 8 és 17 óra között fog keresni. Fontos, hogy a futár nem biztos, hogy tudja teljesíteni az olyan kéréseket, mint pl.: kézbesítés csak délelőtt vagy csak délután. Ezért a legbiztosabb olyan helyre kérni a szállítást, ahol 8-17 óra között végig ott tartózkodunk, vagy olyan helyre kérni a szállítást, ahol 8-17 óra között egy rokon vagy ismerős biztosan át tudja venni a csomagot. Ha egyik sem megoldható, segíthet, ha a csomagot a Pick Pack Pontra kérjük (lásd lentebb).
A csomag kiszállítása előtt a futár telefonon kapcsolatba léphet veled, illetve SMS / e-mail üzenetet küldhet. Ha a kézbesítés sikertelen, a futár másodszor is próbálkozik (erről szintén egyeztethet telefonon).
A csomagot átveheti a címzett, akit írásban meghatalmaztak, de nem utánvétes csomagot átvehet a címen működő szervezet vezetője is.
Nem utánvétes, előre kifizetett csomag esetében érdemes írásbeli meghatalmazást is adni annak, aki a csomagot átveszi.
Választható utánvétes fizetési módok: utánvétes fizetés a futárnak készpénzben vagy bankkártyával. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

3. Packeta átvevőpontok, Z-Box

A Packeta hálózatában általában üzletek vesznek részt, amik csomagok átadásával is foglalkoznak. Ha van egy ilyen üzlet a közeledben, érdemes lehet megfontolni, hogy oda kérd a rendelésed.

Szállítási határidő: a rendeléstől számítva általában 1-6 munkanap, de nincs időgarancia a szállításra.

Hogyan juthatsz a csomaghoz?

  • Amikor a csomag átvehető, akkor SMS-ben és e-mailben is értesítenek.
  • Innentől kezdve 7 nap áll rendelkezésre a csomag átvételére (kivéve november 1-től december 24-ig, amikor ez 5 napra szűkül).
  • A csomag az átvevőpont nyitva tartási idejében vehető át.
  • Az átvételhez az SMS-ben és e-mailben kiküldött jelszóra lesz szükség. Ez nagyon fontos, enélkül nem adják oda a csomagot!
  • Ha Te nem tudsz elmenni a csomagért, azt más is átveheti helyetted a jelszó ismeretében. Tehát a jelszót meg kell mondani a helyettes átvevőnek.

Választható utánvétes fizetési módok: készpénzben, vagy ha az átvevőpont megengedi, akkor bankkártyával. Z-Box-okon csak bankkártyával lehet utánvétet fizetni. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

4. Pick Pack Ponton való átvétel

Pick Pack Pontok üzemelnek többek között az OMV és MOL töltőállomásokon, a Relay és Inmedio üzletekben (ezek főleg közlekedési csomópontokon és bevásárlóközpontokban találhatóak), illetve a Playersroom, Sportfactory és a Playmax üzleteiben, vagyis Magyarország 170 településének 500 pontján.
Szállítási határidő: általában 1-5 munkanap, ritkán 6 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?
A Pick Pack Pont e-mailben és SMS-ben értesít, amikor a csomag már átvehető.
Ezután a csomagot a választott átvételi pont nyitvatartási idejében veheted át, ami széles határok között változhat. OMV és MOL kutak esetében akár 0-24 óra között, egyes Relay és Inmedio üzletek korán reggeltől estig tartanak nyitva.
A csomag 5 munkanapig vehető át egy Pick Pack Ponton. Az átvehetőség idejét nem lehet meghosszabbítani!
Ha személyesen nem tudsz elmenni a csomagért, akkor más is felveheti azt.

Választható utánvétes fizetési módok: készpénzes és bankkártyás fizetés a helyszínen. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

 

5. FoxPost csomagautomata

A FoxPost csomagautomatái általában a nagyobb bevásárlóközpontokban találhatók. Amikor a pénztárban rákattintasz a FoxPost-os szállításra, térkép segítségével döntheted el, hogy van-e csomagautomatájuk olyan hely közelében, ahol laksz, vagy egyéb teendőid kapcsán megfordulsz.
Szállítási határidő: általában 1-4 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?
A FoxPost e-mailben és SMS-ben (vagy telepítve van a telefonra, akkor VIBER-en) értesít, amikor a csomag már átvehető. Az átvételhez szükség lesz az e-mailben / SMS-ben vagy VIBER-en kapott kódra.
A csomagot bármikor átveheted, amikor az automatának helyt adó áruház nyitva tart. (Ha az automata nem áruházban van, akkor a nap bármely órájában átvehető a rendelés.)
A csomag általában 3 naptári napig vehető át.
Ha személyesen nem tudsz elmenni a csomagért, akkor más is felveheti azt a kód birtokában.

Választható utánvétes fizetési módok: bankkártyás fizetés átvételkor az automatánál. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

6. MPL csomagautomatás átvétel

A MPL csomagautomatái vegyesen fordulnak elő bevásárlóközpontokban, és forgalmas közlekedési csomópontokban. Amikor a pénztárban rákattintasz az MPL csomagautomatás átvételre, térkép segítségével döntheted el, hogy van-e csomagautomatájuk olyan hely közelében, ahol laksz, vagy egyéb teendőid kapcsán megfordulsz.
Szállítási határidő: általában 1-4 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?
A MPL e-mailben és SMS-ben értesíthet, amikor a csomag már átvehető. Az átvételhez szükség lehet a címzett telefonszámára, és egy kódra, ami az átvehetőségről kapott SMS-ben / e-mailben található.
Ha az automata az utcán található, a nap bármely órájában átveheted a csomagot. Ha az automata egy áruházban van, akkor csak az áruház nyitva tartási ideje korlátozza az átvételt.
A csomag általában 2 munkanapig vehető át.
Ha személyesen nem tudsz elmenni a csomagért, akkor más is felveheti azt a telefonszám és a kód birtokában.

Választható utánvétes fizetési módok: bankkártyás fizetés átvételkor az automatánál. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

7. Postai átvétel (MPL)

Ha futárral esélytelennek tűnik a csomagod kézbesítése, rendelhetsz úgy is, hogy a csomagot a szinte minden településen megtalálható postahivatalba kézbesítsék. A postahivatalt a pénztárban egy térképes kereső segítségével választhatod ki.
Szállítási határidő: általában 1-4 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?
A MPL e-mailben és SMS-ben értesíthet, amikor a csomag már átvehető.
Ezután a csomagot a választott postahivatal nyitvatartási idejében veheted át, ami széles határok között változhat.
A csomag 5 munkanapig vehető át.
Ha személyesen nem tudsz elmenni a csomagért, akkor más is felveheti azt (de meghatalmazásra szükség lehet).

Választható utánvétes fizetési módok: készpénzes és bankkártyás fizetés a postahivatalban. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

8. MPL MOL/Coop postapontos átvétel

A MOL kutak és a Coop üzletek egy része csomagátadással is foglalkozik. Ha postahivatal helyett ezek jobban útba esnek, vagy a nyitvatartásuk szimpatikusabb, akkor rendelheted ezek egyikére is - a választást itt is térképes kereső segíti a pénztárban.
Szállítási határidő: általában 1-4 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?
A MPL e-mailben és SMS-ben értesíthet, amikor a csomag már átvehető.
Ezután a csomagot a választott átvételi pont nyitvatartási idejében veheted át, ami széles határok között változhat.
A csomag általában 2 munkanapig vehető át.
Ha személyesen nem tudsz elmenni a csomagért, akkor más is felveheti azt (de meghatalmazásra szükség lehet).

Választható utánvétes fizetési módok: készpénzes és bankkártyás fizetés az üzletben. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

9. GLS futáros házhoz szállítás

Ez a szállítási mód már nem választható.

Ebben az esetben a GLS futára az általad megadott címre viszi el a csomagot.

Szállítási határidő: általában 1-4 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?

A csomag rendszerbe kerüléséről és a kézbesítés előtt is e-mailes értesítést küld a szállítást végző cég.

A futár a megadott címen 8 és 17 óra között fog keresni. Fontos, hogy a futár nem biztos, hogy tudja teljesíteni az olyan kéréseket, mint pl.: kézbesítés csak délelőtt vagy csak délután. Ezért a legbiztosabb olyan helyre kérni a szállítást, ahol 8-17 óra között végig ott tartózkodunk, vagy olyan helyre kérni a szállítást, ahol 8-17 óra között egy rokon vagy ismerős biztosan át tudja venni a csomagot. Ha egyik sem megoldható, segíthet, ha a csomagot pl.: Pick Pack Pontra kéred.
A csomag kiszállítása előtt a futár telefonon kapcsolatba léphet veled, illetve SMS / e-mail üzenetet küldhet. Ha a kézbesítés sikertelen, a futár másodszor is próbálkozik, de nem feltétlenül másnap (erről szintén egyeztethet telefonon).
A csomagot átveheti a címzett, akit írásban meghatalmaztak, de nem utánvétes csomagot átvehet a címen működő szervezet vezetője is.
Nem utánvétes, előre kifizetett csomag esetében érdemes írásbeli meghatalmazást is adni annak, aki a csomagot átveszi.
Választható fizetési módok: utánvétes fizetés a futárnak készpénzben vagy bankkártyával. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.
Ennek a szállítási módnak nálunk a karácsonyi időszakban van kiemelt jelentősége, mert általában a GLS jobb határidőt vállal (emiatt későbbre tolódik az utolsó feladási, rendelési határidő) a Karácsony előtti kiszállításra. Erről tájékozódni a karácsonyi szállítási információinkból lehet. Ezen kívül a GLS-től kapott emailben lévő linkkel szükség esetén át lehet ütemezni a csomag kiszállítását anélkül, hogy az ügyfélszolgálatot fel kellene hívni.

10. GLS csomagpont

Ez a szállítási mód már nem választható.A csomagodat átveheted a GLS csomagpont hálózatában is

Szállítási határidő: általában 1-4 munkanap

Hogyan juthatsz a csomaghoz?

A csomag rendszerbe kerüléséről és az átvehetőségről is e-mailes értesítést küld a szállítást végző cég.

A csomagot a csomagpont nyitva tartási idejében átveheti a címzett, vagy akit meghatalmaztak. A csomag 5 munkanapig átvehető.
Nem utánvétes, előre kifizetett csomag esetében érdemes írásbeli meghatalmazást is adni annak, aki a csomagot átveszi.

Választható fizetési módok: utánvétes fizetés átvételkor készpénzben vagy bankkártyával (a bankkártyás fizetés nem mindenhol elérhető, erről a csomagpont kiválasztásánál, a pénztárban találsz információt). Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

11. MPL futáros házhoz szállítás

Szállítási határidő: általában 1-4 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?
A csomag kiszállítása előtt SMS-ben vagy e-mailben kaphatsz tájékoztatást az MPL-től.
A futár a megadott címen 8 és 17 óra között fog keresni. Ha a kézbesítés sikertelen, a futár egy értesítőt hagy hátra, vagy ha keres telefonon, akkor egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről. A következő munkanapon újból megkísérlik a kézbesítést. Ha ez is sikertelen, akkor egy értesítőt hagynak hátra, amin feltüntetik, hogy melyik postahelyen és meddig vehető át a csomag (meddig őrzik).
Ha személyesen nem tudod átvenni a csomagot, akkor helyetted átveheti azt egy veled egy háztartásban élő felnőtt hozzátartozód, vagy más személy is, ha adsz neki meghatalmazást.
Választható utánvétes fizetési módok: készpénzes és bankkártyás fizetés a futárnak. A futárnak átvételkor jelezni kell, ha bankkártyával szeretnél fizetni. Előre lehet fizetni átutalással, Revoluttal, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

 

5PL elektromos futár csak Budapestre

Ez a szállítási mód már nem választható.

Ebben az esetben az 5PL futárszolgálat az általad megadott budapesti címre szállítja a csomagot. A futárszolgálat alapflottája elektromos járművekből áll, ennyivel is kevésbé szennyezve a város levegőjét.

Fontos: Nem budapesti címekhez ne válaszd ezt a futárt, mert más címekre csak Sprinter futárral tudjuk küldeni a csomagokat, de csak azután, hogy a két futár közötti árkülönbözetet utalással rendezték.

Szállítási határidő: a rendeléstől számítva 1-3 munkanap, néha 4 munkanap

Hogyan juthatsz a csomaghoz?

A futár a megadott címen 9 és 17 óra között fog keresni. Fontos, hogy a futár nem biztos, hogy tudja teljesíteni az olyan kéréseket, mint pl.: kézbesítés csak délelőtt vagy csak délután. Ezért a legbiztosabb olyan helyre kérni a szállítást, ahol 9-17 óra között végig ott tartózkodunk, vagy olyan helyre kérni a szállítást, ahol 9-17 óra között egy rokon vagy ismerős biztosan át tudja venni a csomagot.

Ez a futárcég telefonon egyeztet kézbesítés előtt. Így meg lehet beszélni az olyan változtatásokat, ha más venné át helyetted, viszont fontos, hogy 9-17 óra között a megadott telefonszámon elérhető legyél. Ha nem érnek el telefonon, egy másik napon újra próbálkoznak.

A csomag kiszállítása előtt e-mail üzenetet küldenek, amiből nyomon követhető a csomag útja, és a link megnyitása után látható lesz a futár telefonszáma. Ha a kézbesítés sikertelen, a futár másodszor is próbálkozik.

Választható utánvétes fizetési módok: Csak előre fizetés átutalással, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

Expressz házhoz szállítás

Ez a szállítási mód átmenetileg nem választható.

Expressz házhoz szállítás esetén a munkanapokon 17:00-ig feladott rendeléseket még aznap átadjuk az MPL-nek, és azt következő munkanapon kézbesítik.
Szállítási határidő: általában* 1 munkanap
Hogyan juthatsz a csomaghoz?
A csomag kiszállítása előtt SMS-ben vagy e-mailben kaphatsz tájékoztatást az MPL-től.
A futár a megadott címen 8 és 17 óra között fog keresni. Ha a kézbesítés sikertelen, a futár egy értesítőt hagy hátra, vagy ha keres telefonon, akkor egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről. A következő munkanapon újból megkísérlik a kézbesítést. Ha ez is sikertelen, akkor egy értesítőt hagynak hátra, amin feltüntetik, hogy melyik postahelyen és meddig vehető át a csomag (meddig őrzik).
Ha személyesen nem tudod átvenni a csomagot, akkor helyetted átveheti azt egy veled egy háztartásban élő felnőtt hozzátartozód, vagy más személy is, ha adsz neki meghatalmazást.
Választható utánvétes fizetési módok: készpénzes és bankkártyás fizetés a futárnak. A futárnak átvételkor jelezni kell, ha bankkártyával szeretnél fizetni. Előre lehet fizetni átutalással, PayPal-lal vagy interneten bankkártyával.

 
*ha a termék megtalálható raktárunkban. A raktáron nem lévő termékek szállítási határidejére bizonytalan.