A működéshez és a hirdetések testre szabásához cookie-kat használunk. Az "OK" gombbal elfogadhatod, a "Beállítások" alatt letilthatod a cookie kezelést. A fogaskerékre kattintva bármikor megváltoztathatod a döntésedet. Adatkezelési nyilatkozat
Termékek Menü

Első vásárlás egyszerűen, akár regisztráció nélkül!

A vásárláshoz szükséges lépések

Ha nem megy az internetes rendelés, telefonon tudunk segíteni, sőt akár telefonon rendelni is lehet (telefonszámunk 70/565-14-22, munkanapokon 12-18 óra között tudjuk fogadni az ilyen hívásokat).

1.) Tedd a termékeket a kosárba. ("Kosárba rakom" gomb.)
2.) Kattints a "Ugrás a kosárhoz" vagy a "Megtekintés" gombra. (Ezzel a kosár oldalra jutsz.)
3.) Kattints a "Tovább a pénztárba" gombra (az oldal tetején).
4.) A "Hol érthetünk el" alcímnél több lehetőséged van:
  • Ha már regisztráltál, akkor lépj be a Bejelentkezés linkre kattintva. Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor használhatod az e-mail címedet bejelentkezés nélkül.
  • Bejelentkezés és regisztráció nélkül meg kell adnod az alapadataidat (név, e-mail cím, telefonszám)
  • Hírlevelet nem kötelező kérni!
  • Ha minden megvan, kattints a "Tovább" gombra!
5.) Válassz szállítási módot! Futár esetén ki kell tölteni a szállítási címet is, majd kattints a "Tovább" gombra!
6.) Válassz fizetési módot!
  • ha a bankkártyás vagy a PayPalos fizetést választod, akkor a rendelés lezárásakor (a Megrendelés gombra kattintás után) irányítunk át az OTP / a PayPal felületére, ahol elvégezheted a bankkártyás fizetést
  • a fizetési módok alatt töltsd ki a számlázási címet. (Mindenképpen számlát kell kiállítanunk, ezért van szükség a számlázási címre.) Utána kattints a "Tovább" gombra!
7.) A "Rendelés összegzésé"-nél ellenőrizd a rendelést!
  • Ha minden rendben van, akkor
    1. jelöld be, hogy elfogadod az ÁSZF-et, és
    2. kattints a "Megrendelem" gombra!
  • Ha javítani szeretnél a megrendelésen, akkor lásd lentebb a javítási lehetőségeket!
 
Ezután 48 órán belül kapsz egy visszaigazoló levelet a megrendelésről. A csomag átvehetőségéről a szállítást végző cégtől kapsz majd értesítést emailben, vagy SMS-ben.
 

Javítás és egyéb hasznos tudnivalók:

  • Ha a bankkártyás fizetés nem sikerül, a feljövő oldalról visszatérhetsz a pénztárba, hogy másik szállítási és fizetési módot válassz, vagy újra is kezdheted a bankkártyás fizetést.
  • A szállítási és fizetési információkat itt gyűjtöttük össze.
  • A kosárhoz bármikor vissza lehet térni a főbb lépésektől a "Vissza a kosárba" linkkel (az összesítésből ehhez előbb vissza kell lépni egy korábbi lépéshez)
    • A "Törlés" gombbal, illetve a darabszám állításával tudod javítani a kosár tartalmát.
  • A pénztárban bármikor javíthatod az adatokat a "Módosítás" gombbal.
  • A "Megjegyzés" rovatba olyan információt írhatsz, ami
    • segíti a kézbesítést (pl.: ha nem látszik jól a házszám, akkor miről ismerhető fel az épületet, vagy munkahelyi kézbesítés esetén a recepción érdemes szólni stb.),
    • segíti a csomag összeállítását.
    • A megjegyzést a csomag összeállítása előtt olvassuk el.
    • Ha kérdésed van, azt a megjegyzés rovat helyett inkább az elérhetőségeinken keresztül tedd fel.
  • A regisztráció nélküli vásárlás kicsit egyszerűbb, de a regisztrációnak is vannak előnyei:
    • kaphatsz kedvezményeket
    • a következő vásárlás gyorsabb lesz (már nem kell beírni az adatokat)
    • követheted a rendelések állapotát
    • alig bonyolultabb, mert
      • szinte ugyanazokat az adatokat kell megadni
      • regisztráció után beléptetünk a webshopba, nem kell aktivációs email-re várni
      • a felhasználóneved megegyezik az email címeddel, ezért nem nehéz emlékezetben tartani
    • adataid biztonságban lesznek nálunk és nem fogunk visszaélni vele!
  • ez csak egy egyszerűsített kivonata a vásárlás menetének. A vásárlás menetének részletes leírása az ÁSZF-ben található.
blog comments powered by Disqus