A vásárláshoz szükséges lépések
Ha nem megy az internetes rendelés, telefonon tudunk segíteni, sőt akár telefonon rendelni is lehet (telefonszámunk 70/565-14-22, munkanapokon 12-18 óra között tudjuk fogadni az ilyen hívásokat).
- A "Kupon megadása" mezőnél tudod beváltani a kuponkódodat, ha van. Mobilon rá is kell kattintani a feliratra, mielőtt a kód beírható lesz. (További információ a kuponokról itt.)
- Ha már regisztráltál, akkor lépj be a Bejelentkezés linkre kattintva. Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor használhatod az e-mail címedet bejelentkezés nélkül.
- Bejelentkezés és regisztráció nélkül meg kell adnod az alapadataidat (név, e-mail cím, telefonszám)
- Hírlevelet nem kötelező kérni!
- Ha minden megvan, kattints a "Tovább" gombra!
- ha a bankkártyás vagy a PayPalos fizetést választod, akkor a rendelés lezárásakor (a Megrendelés gombra kattintás után) irányítunk át az OTP / a PayPal felületére, ahol elvégezheted a bankkártyás fizetést
- a fizetési módok alatt töltsd ki a számlázási címet. (Mindenképpen számlát kell kiállítanunk, ezért van szükség a számlázási címre.) Utána kattints a "Tovább" gombra!
- Ha minden rendben van, akkor
- jelöld be, hogy elfogadod az ÁSZF-et, és
- kattints a "Megrendelem" gombra!
- Ha javítani szeretnél a megrendelésen, akkor lásd lentebb a javítási lehetőségeket!
Javítás és egyéb hasznos tudnivalók:
-
Ha a bankkártyás fizetés nem sikerül, a feljövő oldalról visszatérhetsz a pénztárba, hogy másik szállítási és fizetési módot válassz, vagy újra is kezdheted a bankkártyás fizetést.
-
A szállítási és fizetési információkat itt gyűjtöttük össze.
-
A kosárhoz bármikor vissza lehet térni a főbb lépésektől a "Vissza a kosárba" linkkel (az összesítésből ehhez előbb vissza kell lépni egy korábbi lépéshez)
-
A "Törlés" gombbal, illetve a darabszám állításával tudod javítani a kosár tartalmát.
-
-
A pénztárban bármikor javíthatod az adatokat a "Módosítás" gombbal.
-
A "Megjegyzés" rovatba olyan információt írhatsz, ami
-
segíti a kézbesítést (pl.: ha nem látszik jól a házszám, akkor miről ismerhető fel az épületet, vagy munkahelyi kézbesítés esetén a recepción érdemes szólni stb.),
-
segíti a csomag összeállítását.
-
A megjegyzést a csomag összeállítása előtt olvassuk el.
-
Ha kérdésed van, azt a megjegyzés rovat helyett inkább az elérhetőségeinken keresztül tedd fel.
-
-
A regisztráció nélküli vásárlás kicsit egyszerűbb, de a regisztrációnak is vannak előnyei:
-
kaphatsz kedvezményeket
-
a következő vásárlás gyorsabb lesz (már nem kell beírni az adatokat)
-
követheted a rendelések állapotát
-
alig bonyolultabb, mert
-
szinte ugyanazokat az adatokat kell megadni
-
regisztráció után beléptetünk a webshopba, nem kell aktivációs email-re várni
-
a felhasználóneved megegyezik az email címeddel, ezért nem nehéz emlékezetben tartani
-
-
adataid biztonságban lesznek nálunk és nem fogunk visszaélni vele!
-
-
ez csak egy egyszerűsített kivonata a vásárlás menetének. A vásárlás menetének részletes leírása az ÁSZF-ben található.