Tartok az internetes vásárlástól. Biztos, hogy minden rendben fog zajlani?
Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy rendelj utánvéttel! Utánvétes vásárlás esetén csak a csomag átvételekor kell fizetned, amivel minimálisra csökkentheted a kockázatokat.
Késik a csomag, mit tegyek?
Keress meg minket a "Kapcsolat" menüpontban található elérhetőségeink valamelyikén, és mi kiderítjük, mi a késés oka!
A csomagban található termék hibás, mit tegyek?
Hibás termék esetén a hatályos szavatossági jogok és az ÁSZF szerint történik a probléma orvoslása. A továbbiakért keress meg minket a "Kapcsolat" menüpontban található elérhetőségeink valamelyikén.
Elállás 14 napon belül, avagy mégsem szeretném a megrendelt terméket, mit tegyek?
A csomag kézhezvétele után 14 napig van lehetőséged indoklás nélkül elállni a vásárlástól. A csomagot lemondhatod a megrendelés után, de még a csomag kézhezvétele előtt is. Kézhezvétel után neked kell gondoskodni a csomag visszaszállításáról.
Elálláskor mi (a termék visszaérkezése után 14 napon belül) visszafizetjük a termék árát illetve a szállítási és egyéb felmerült, törvényileg meghatározott költségeket, téged csak a termék visszaszállításának költsége terhel. (Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem veszünk át.) Expressz kiszállítási díj esetén normál szállítási díjat térítünk vissza.
Az elállási jogot nem lehet gyakorolni kép-, hang-, vagy videófelvétel és szoftverek esetén, ha a csomagolást már felbontották, illetve letölthető termékek esetében, ha a letöltés már megkezdődött.
Az elállás részletes feltételeit az ÁSZF-ben találod, ez a rövidített tájékoztató nem helyettesíti az ÁSZF-et!